Uspješna prodaja – usmjerenost na kupca
Je li vaša prodajna strategija usmjerena na kupca ili ste zaokupljeni pitanjima:
Što možemo prodati kupcima?
Koji je najučinkovitiji način privlačenja kupca?
Kakav odnos trebamo uspostaviti s kupcima?
Kako zaraditi na našim kupcima?
Razumijevanje kupčeve perspektive ključno je za odnose sa kupcima, ponudu vrijednosti proizvoda i usluga, distribucijske kanale, prihode.
Uspješna prodaja zahtjeva duboko razumijevanje kupca, njegove okoline, potreba, problema, težnji, briga.
Usmjerenost na kupca znači odgovoriti na pitanja:
Za koju su vrijednost proizvoda / usluga kupci uistinu voljni platiti?
Kakav odnos kupci žele uspostaviti s nama?
Kako se naši proizvodi i usluge uklapaju u potrebe kupca?
Sa kakvim se problemima naš kupac susreće i kako mu možemo pomoći da ih riješi?
Gdje ćete pronaći odgovore?
Prodaja „živi“ na terenu. Odgovore ćete pronaći van zgrade u komunikaciji sa sadašnjim i potencijalnim kupcima, korisnicima.
Razmislite o promjeni perspektive. Koliko daleko Vas može odvesti promjena perspektive oblikovna prema spoznaji o kupcima, pitate se? Usmjerenost na kupca Vas vodi do uspjeha.
Više na: School of Sales -prodaja iz prakse
Hvala Vam što nas čitate. Nastavljamo uskoro…