Services 1 col
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed blandit massa vel mauris sollicitudin dignissim.-
Business Model Canvas
Nove tehnologije, inovacije, česte i nekad nepredvidive promjene neizostavni su dio poslovanja i postavljaju pred Vas nove dodatne izazove. To su izazovi koji zahtijevaju brzu prilagodbu promjenama i nove pristupe poslu. Zašto Business Model Canvas ( BMC)? Koncizan i sažet Na svega jednoj stranici poslovni model puno je lakše podijeliti s drugima, što znači da će ga pročitati više ljudi i uključiti se u kreiranje. Jednostavn i logičan Alat kojim ćete...
Read more → -
Sales Beyond Expectations program
Stalne promjene ponašanja kupaca,sve složeniji tržišni uvjeti, kompleksni B2B prodajni procesi, VUCA svijet brzih i nepredvidivih promjena relanost je u kojoj poslujete. Da biste ostvarivali očekivane rezultate i ciljeve potrebno je da se prilagođavate, razmišljate i ponašate drugačije od poznatog vam načina. Što program nudi? Sales beyond expectations program prodaje koncipiran je u 7 modula. Program uključuje praktična i primjenjiva znanja, vještine i alate iz područja prodaje, prodajne...
Read more → -
Vještine prezentiranja
Većina ljudi u poslovnom svijetu će se složiti da je vještina prezentiranja nužna. Istraživanja ukazuju na činjenicu da gotov 70% zaposlenika smatra ovu vještinu posebno važnom. No, isto tako mnogi nastoje izbjeći bilo kakav javni nastup.. Kako zadržati pažnju publike? Kako smanjiti nervozu i biti opušteniji? Kako strukturirati prezentaciju? Kako pobuditi interes? Piatnja su koja se nameću i najvještijima. Činjenica je da se sve više su poslovnom okruženju od...
Read more → -
Kako rješavati prigovore i pritužbe
Radionica je namijenjena zaposlenima u prodaji čiji rad uključuje direktan kontakt sa kupcima i klijentima. Prigovori su dio prodajnog procesa. Naši kupci i klijeti imaju pritužbe na koje u svakom trenutku treba dati adekvatan odgovor. Sve češće to zahtjeva izuzetno veliki mentalni i emocionalni napor. Rješavati uspješno pritužbe jednostavno rečeno – je umijeće! Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu, uslugu, percipiranu vrijednost proizvoda...
Read more → -
Socijalne kompetencije u poslu
Socijalne kompetencije su umijeća koja se temelje na osobnoj kompetenciji. Sposobnosti osobne kompetencije određuju kako ćemo se nositi s vlastitim izazovima i različitim ljudima u različitim situacijama. Rezultat socijalne kompetencije vidljiv je u radnoj uspješnosti i odnosima u osobnom i poslovnom okruženju. Osobna kompetencija ukazuje koliko smo svojih potencijala preveli u radne sposobnosti. Za koga je ova radionica? Ako želite razumjeti povezanost između vaših osjećaja, onog što mislite, činite...
Read more →