Nove tehnologije, inovacije, česte i nekad nepredvidive promjene neizostavni su dio poslovanja i postavljaju pred Vas nove dodatne izazove.

To su izazovi koji zahtijevaju brzu prilagodbu promjenama i nove pristupe poslu.

Zašto Business Model Canvas ( BMC)?

Koncizan i sažet
Na svega jednoj stranici poslovni model puno je lakše podijeliti s drugima, što znači da će ga pročitati više ljudi i uključiti se u kreiranje.

Jednostavn i logičan
Alat kojim ćete razumljivo i konkretno pojasniti ideju, projekt, plan, poslovni proces.

BMC ( Platno Poslovnog Modela) je alat koji pojašnjava devet elemenata koji čine učinkovit poslovni model i njihovu međusobnu povezanost. Elementi: ponuda vrijednosti, tržišni segementi, kanali distribucije, odnosi s kupcima, izvori prihoda, ključni resursi, ključne aktivnosti, ključna partnerstva, struktura troškova.

Radionica je namijenjena:

Poduzetnicima koji žele ponuditi usluge i proizvode usklađene sa potrebama i očekivanjem kupaca
Startup -ovima, malim i srednjim tvrtkama koje žele naučiti kako kreirati poslovni model
Zaposlenima u prodaji koji žele steći dublje uvide u vrijednosti proizvoda i usluga koje nude kupcima i načinu na koji njihovi kupci razmišljaju.
Kreativcima koji žele preispitati svoje ideje prije izlaska na tržište

Po završetku radionice ćete:
Razumjeti ulogu i važnost svakog pojedinog elemenata Business Model Canvas-a
Razumjeti međusobnu povezanost elemenata i njihov međusobni utjecaj
Znati kako kreirati učinkovit poslovni model korsiteći  Business Model Canvas
Znati kako koristiti  Business Model Canvas kako bi preispitali i predstavili  ideje, projekte, planove
Razumjeti što je mapa empatije i zašto je važna
Biti upoznati sa konceptom mape vrijednosti ( Value proposition)

Teme:
1. Što je Business Model Canvas (BMC)
2 Devet elementa  BMC-a i njihovo uzajamno djelovanje
3. Kreiranje poslovnog modela korištenjem BMC-a
4. Oblikovanje poslovnih modela prema uvidima od kupaca
5. Kako kreirati proizvode i usluge koje će klijenti željeti

 

Pročitajte: Business Model Canvas i što s njim?