Posao na rukovodećim pozicijama zahtjeva stručnost, jake organizacijske sposobnosti, usmjerenost na cilj i jasan fokus. Što je sa kompetencijom upravljanja vlastitim ponašanjima? Upravljanje vlastitim emocijama i ponašanjima poželjna je sposobnost svake osobe na rukovodećoj poziciji. Koliko često smo svjedoci toj sposobnosti nadređenih u tvrtkama?

Ponekad da, no imamo se priliku sresti i sa suprotnim. Ako se pitate zašto je sposobnost upravljanja vlastitim stanjem važna na rukovodećim pozicijama postoji niz odgovora od čega iznosimo nekoliko:

• osobe sklone impulzivnom ponašanju nerijetko procjenjuju kvalitetu obavljenih zadataka, bez jasno definiraniranog  standarda. Procjena uglavnom ovisi o “stanju” i raspoloženju nadređene osobe u tom trenutku. Ukoliko ste zaposlenik i ne znate što se od vas točno očekuje odnos između nadređenoga i vas postaje ispunjen nelagodom i strahom od pogrešaka čega posljedica može biti gubitak pozicije unutra tvrtke, a možda i gubitak posla.

• sklonost impulzivnom ponašanju rezultira nedostatkom fokusa. Nedostatak fokusa smanjuje sposobnost određivanja prioriteta u poslu.Ako nadređena osoba ne zna odrediti prioritete rješavanja zadatka teško će ih delegirati po važnosti drugima. Kao zaposlenik ste zbunjeni  jer ne znate kojim redom odraditi dostavljene poslove što utječe na rad i odnose unutra cijele organizacije.

• jedan od zadatka rukovodećih mjesta je vođenje – motivacija i davanje osobnog primjera. Nažalost menadžer sklon impulzivnom ponašanju teško će vas motivirati, zar ne?Poznato je da ljudi ne napuštaju tvrtke zbog obima posla već zbog ljudi koji ih vode.

Ne razmišljamo često o načinu na koji se ponašamo u radnom okruženju te koliko naše ponašanje može doprinijeti rezultatima, korporativnoj kulturi i odnosima sa kolegama na svim razinama.Vrijeme je da i tome posvetimo pažnju i uložimo trud bez obzira jesmo li na rukovodećoj poziciji ili ne.

Naučite: Kako upravljati osobnim stanjem 

https://metanoia.hr/radionice/kako-upravljati-osobnim-stanjem/